medans han sover...

Allt handlar om att utnyttja tiden rätt.

Framför allt när man inte har barnet på dagis som vanligt.
Nu sover william middag och jag får fortsätta med mina uppgifter. Satt till kl 23 igår och var ännu inte färdig, lite av en tidsoptimist é jag.

Hans prickar har ökat tills idag så vi får se hur denna dagen ska gå, än märker han inte av om det kliar.



Måste iväg till förra jobbet hämta arbetsintyg!! Ni som handskats med a-kassan innan vet hur krångligt dem gör det för en. Massa kompletteringar hela tiden, förstår att man lätt struntar i det ,har gjort det förut men nu ska jag verkligen stå på mig.

Man har betalat i alla år och man tycker att hjälpen borde finnas när man har rätt till den!
Villkor man ska fylla hit och dit, man kan gnälla och gnabba hur mycket som helst om dem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0