Läjetscamping...

Igår va vi redan inne vid 15 tiden på läjets camping för att fira Markus som fyllde 30-år, det va rätt mysigt ändå att ha det så, dem hade bra campingläge så man slapp vara mitt i smeten. 

Det bjöds på grillad fläskfilé och hemmagjord potatissallad,( jättegoo) och  sallad med tillbehör och en riktigt mäktig och go CHOKLAD tårta mmmm.... 

Eftersom solen sken och värmde hemma trodde jag att det skulle va ännu varmare i ett tält, men jag hann inte ut ur bilen innan jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Blåste såklart mycket mer där ute, tur man hade leggings och kofta med sig, som knappt gjorde någon skillnad så vi var invirade i filtar jag och Ann! 

Tack för allt igår det var en lyckat kväll och hoppas ni hade kul på stan!!







Kommentarer
Postat av: carro

heeej !!

Kul med blogg :)

2009-04-27 @ 09:23:07
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Martina

Varför har inte min kommentar kommit med? Jag gör ett nytt försök: Välkommen till bloggvärlden! kul!

2009-04-27 @ 10:55:29
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: Martina

Och så tackade jag ju för den goa hjälp jag fick igår! Tusen tack -du e så redig! :)

2009-04-27 @ 10:56:31
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar till martina: jag tror det va något med inställningarna fick bara på mailen...tack själv. jag gjorde inte mest igår, man fick hoppa in när william sov eller var övervakad av någon annan...

2009-04-27 @ 14:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0