@-;---;---

Då har man praktiserat färdigt för denna veckan.
Det har varit trevligt fast man inte gör några märkvärdiga saker, men allt ska göras oavsett om man är ny eller inte.

Idag satt jag själv i receptionen mellan 14-16. Hon som har skrivbordet bredvid slutade tidigare idag och jag kände mig såpass att jag kan låta min växel vara öppen.

Jag fick en ny uppgift att göra på Excel, av en på löneavdelningen. Förlänga matschemat till året ut med alla anställdas namn, det är där dem skriver vad för mat dem vill ha om dem ska ha det .

Det tar tid så, det är bra att ha något att sysselsätta sig med när det är lugnare.

När det va dags att  cykla hem, så skulle det klart både åska och ösregna!! lite läbbigt faktiskt, åh hagel kom efter en stund när jag kommit hem TUR.  Sicket "sommar" väder...

Sysselsätter mig med Farmville som blivit en ny sport, vid tid över.. Roligt att få vara lite kreativ =) 

Hann måla ute lite igår, men såklart kom världens ösregn sen. Färgen hann torka 1½ timme iallafall, verkar ha klarat sig...

William har börjat dagis igen och man märker att han snabbt kommit in i sina sov rutiner,vilket är skönt för oss alla.

Imorgon betygsamtal..Spännande!!
Snart dags för FRINGE...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0