Helg för mig...

Då var denna APU veckan slut, gott med ledig Fredag, det går undan, men det blir roligare varje gång för jag får göra mer seriösa uppgifter vilket utvecklar mig mer än att bara arkivera.

Nu har jag kommit hem efter  att ha klippt grannen, så har William vaknat och spytt, fått byta sängkläder och hoppas nu på att han inte blir värre.

Han sitter hos Chrille och tjötar så än verkar det inte vara nått jobbigt.
Han får stanna hemma imorgon från dagis, lika bra.

Jag ska få städat färdigt imorgon också och handla det sista innan kalaset som är  på Lördag.
William fyller ju 2 år!!
Hoppas på uppehåll eftersom det ska grillas, men men vi får seee...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0