mmm värme igen..

Det senaste har det varit kalas och fest, mycket trevligt.

Idag är det sommar väder igen, så vi åkte till Stranden i några timmar.
Väldigt blåsigt, man hade gåshud hela tiden.
När vi kom hem gjorde jag rent poolen och fyllde med nytt vatten så William kunde svalka sig, för hemma är det varmt!!

Fick min respons av min andra inlämningsuppgift och det blev VG =)
Det trodde jag inte, för under allas semesterveckor har det varit svårt att få tag i någon som har hand om just Inköp som det va nu.

Sen också börjar min andra kurs på månd, med start av praktik som ska vara under hela kursen och jag lyckades få komma till Eson Pac!
Perfekt avstånd till ett jobb !!


På väg ner till stranden!






Nyvaken efter en stunds vila,myste en stund på filten också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0