Möhippa...

Har varit uppe i Göteborg från Fre-Sönd, av anledning för vi höll  en möhippa för min kusin som gifter sig den 5e september, då äger  bröllopet rum  i Västerås, så det blir en resa dit snart för mig och William,  Chrille jobbar sin sista vecka, då ville han jobba färdigt den.

På fredagen så  tittade vi på Män som hatar kvinnor hos min svägerska, den va faktiskt bra. Kan inte undvika att känna att svensk skådespeleri kan kännas så inövat och inte naturligt bara, men handling åså va bra...

Möhippan startade vid 13 tiden  på Lördagen och vi möttes vid Gökboet , vi fick på oss dem största overallerna och vi alla såg riktigt roliga ut. 3 timmars paintball var bokat och vi reagerade först på så många tim, men det var hur kul som helst och tiden rann lätt iväg.
 ( hoppas jag får kort av en som hade kameran med sig upp i skogen, vi trodde inte det skulle lämpligt nämligen)

Man fick på sig några träffar och det ömmar på dem ställerna idag och aj sicken träningsvärk i benen!
Det är knappt märkerna syns på mig,men vissa stackare hade blod märkta blåmärken med  en gång.

Kvällen avslutades hos hennes bästa vän med mat och dryck!
Som tur va blev det en mild möhippa  för hennes del.




Idag var jag väldans trött men absolut inte bakis, vi åkte hem efter middagen.

Läste precis min respons från min lärare ang  2a inlämningsuppgiften och jag fick MVG på den!!
Känns såå gott..

Ser fram emot en ny dag på APUn imorgon. Det var länge sedan jag
trivdes så på en arbetsplats.



Kommentarer
Postat av: Gök

oh.. jäkla paintball. Dagen efter dök mina blåmärken upp också. Aj aj.. Min kropp är så efterbliven att den reagerar så sent. Haha.



William som hade kamera med sig kommer antagligen lägga upp bilderna på facebook.. Annars ser Maria till att bilderna skickas runt :)

2009-08-23 @ 23:16:07
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0