En helg i Gbg...

Det blev grillat hos mamma till middag idag det va gott gott...

Åkte dig  igår och dagen bestog av att njuta av solen i trädgården, där William sprang runt och lekte, han  plockade gurka, tomater, äpplen!!

Så härligt med färska grönsaker och frukt i trädgården, allt smakar goare på något sätt.

Vi åkte ut till Eriksberg och tog en fika hos brorsan, och William tycker alltid det är kul, för fartyg och båtar kör utanför.

Framåt kvällen efter William somnat så åkte jag, min bror, och 2 systrar in till stan, tanken va att komma in nånstans och ta oss en drink, men åldern 23 va minimum på alla ställen, tyvärr är syrran bara 19.
 Så vi käka på Burger King och fortsatte försöka =)

Jag gick fram till vakten på Dimond Dogs och sa syrran är 19 går det bra!!
Det va ok bara han ändå fick se leg =)

Rock bar, litet & tråkigt ställe tyckte jag, jag sa drick upp fort så går vi!!
Hade fått  världens blåsa under foten och kunde knappt stå eller gå, fick ta av mig skorna på väg till bilen.

Kom hem vid 18 tiden och packat upp och ska nu förbereda papper inför mina nya praktik plats imon!! =) 

Jag skulle gå på Madonna ikväll, men efter mycket om och men så kände jag det blir jobbigt med att köra sent hem själv med William osv...
Men som jag ångrat mig och min biljett hann säljas vidare rätt fort.

(  hmm blev lång blogg ida )  =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0