En av varje klack!

Jag var ute efter ett par varmfodrade stövlar och det blev dessa.


Men eftersom det är tag 3 betala för 2 så kom jag ut med dessa också!






Men eftersom jag blev medlem så fick jag dessa för 99 kr istället för 349:-
plus 10 % på det andra köpet, så det va ett bra inköp idag tycker jag!  =)



Bara Svart jag veet, men det fanns ingen annan fin färg.
Svart är väldigt uppskattat ändå.




Igår fick vi köpt klinker till det blivande nya badrummet.
Jag hittade exakt det jag vill ha så varför vänta.



Det har varit en heldag i Göteborg hos mamma och pappa bara, passa
på när Chrille ändå skulle upp till fitnessmässan.



Ny vecka imon och nya utmaningar!!




natti!


Kommentarer
Postat av: caroline

ohhh bra köp..

stövlarna i mitten var finast :)

2009-12-07 @ 09:11:37
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0