Enorm Soffa!!

Äntligen hämtade Chrille våran nya soffa..

Lite missräkning på bredden men alltså  i butiken kändes den väldigt normal´jämfört med bilderna på nätet
men nu när man har den i sitt vardagsrum så är den enorm iallafall!! Här kan man sitta mååånga..  =)

Jag vet inte vad jag ska göra av min braskamin när det är dags, det är något jag måste ha nån gång.

Det blir att man får väll riva den sista väggen i rummet också när köket ska göras om riktigt  =)


William syns knappt i den =)






Denna kom med bud, snacka om att bli paff,

detta är från min nya chef som önskar en God Jul &
Gott Nytt!

Man känner sig väldigt uppskattad.






Årets Julgran, tanken var att det skulle vara 300
inbyggda lysen, men det var inte som jag trodde
jag la in lite över 100 lysen istället!







Nu är det snart dags för sista städet och
 förberedelse av skinka och annat inför imorgon
då vi firar Julafton för första gången här hemma!


GOD JUL & GOTT NYTT
önskar jag er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0