Lugnt just nu...

Har druckit kaffe i lugn och ro medans William vilar middag.

Har varit inne på Akassa möte på fm, det känns bedrövligt att behöva välja mellan att jobba halvtid med ersättning i bara 75 dagar eller välja att vara helt arbetssökande och ha 300 dagar!!

Jag har nu fått minst 2 fasta dagar att jobba på Eson Pac =)
men det vill jag inte släppa bara för en sådan dum regel!!

Jag får helt enkelt söka ett jobb som jag kan kombinera ihop med detta.

Sen har jag Julgrans vel...

Jag vill hitta en plastgran som har inbyggda ljus, syrran har en Jättefin sådan men det är rätt stor samt kostar flera tusen och det vill jag INTE lägga.

Hittade en sida igår med en vad jag tror har inbyggda ljus får väl ringa istället
jag tror inte jag får svar på mailen fort nog.



När William vaknar här så blir det pepparkaks bakning, det har han sett fram emot.






Skar ut egna former  =)


 




Kommentarer
Postat av: caroline

de är bara de veckorna du jobbar ngt som ingår i de 75 dagarna.. jobbar du två dagar i samma vecka på esonpac så dras 3 dagar ifrån de 75.. veckor som du är helt arbetslös dras ifrån de 300 dagarna...

2009-12-09 @ 22:31:21
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Linda

Konstiga regler. =S

2009-12-10 @ 07:55:52
URL: http://linsluza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Carro: jo jag vet men då får man vara överrens med arbetsplatsen för att försöka få skriva jobb varannan vecka eller något..

2009-12-10 @ 12:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0