Nedräkning!!

På Fredag tar jag "Studenten" efter snart hela 10 månaders plugg, oj vad tiden går fort alltså.

Jag är glad att jag har gjort det, nu har jag mer möjligheter att utgå ifrån.

Jag hoppas bara provet och projektet går som jag vill på Fredag..

Jag har haft ett sjukt barn hemma i några dagar och det har satt lite stopp för ork att läsa.

Imorgon ska jag besiktiga bilen så det får bli ytterligare en intensiv fm..

Nu får jag sätta mig med böckerna fram tills Desperate börjar =)










Kommentarer
Postat av: caroline

10 månader !! den tide har gått fort tycker jag.. blir det ngn studentfest vi är bjudna på? ;) kram

2009-12-03 @ 11:19:02
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0