Fre & Lörd..

Gjorde mitt Teoriprov i Fredags i Företagsekonomi B , det kändes bra men man vet ju aldrig!!
Jag hann måla lite på fodren och sedan åkte jag och William upp till GBG, där vi firade min lillasyster som fyllde 19 år, grattis grattis!

Vi kom lagom till go middag hos min svägerska, som sedan serverade glass och jordgubbar, mmm sicka goa gubbar inte som midsommar gubbarna dem var inte goa.

Födelsedagstårtan kom  lite senare och en bit slank ner utav den också, himla go choklad tårta med marsan och moussé.

Vi blev bara tjejer kvar på kvällen så vi drack lite vin och gotta oss på altanen..

Kl blev strax efter midnatt när vi kom hem till mamma  och vi slocknade med en gång, men William vaknade 04.45 hade väl drömt konstigt.
Så vi fick gå upp titta på film för att inte väcka resten av huset som sov.
Som tur va somnade han om efter en stund och vi gick upp till en regning dag vid 09.30

Så nu sover han middag och jag sitter och får blogga och vänta på att folket kommer hem från jobb och shopping.
Inte som när man är hemma och behöver dona emellan sovtiderna  =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att det kändes bra efter provet !! när får du veta resultatet?

2009-07-18 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0