Fredag

Va ute igår efter om och men, var inte direkt sugen efter en slö, grå och trist dag.
Kvällen klarna upp och jag kände väl att kan va kul att komma ut, eftersom man också gått och varit lite irriterad på
 A-kassan som åter igen gör mig tokig !! 
Kursen som känns svårt och oläglig att handskas med tar kraften ur en.

Men kvällen va trevlig och åkte hem lagom tills det kändes tråkigt  =)
William va snäll som somnade om till 08:30, men jag vaknade med huvuvärk iallfall!

Grannpojken Stephen har lekt med William i några timmar idag så det har varit kanon, jag hann måla färdigt gavlen och började på några fönster och annat som behövde sin 2a strykning.

Så vad som återstår av denna Fredags kväll är en dusch och sängen.

Imon kommer systrarna och då blir det shopping i stan.





Kommentarer
Postat av: carro

ja vi hade det trevligt :) tack för det :) synd bara att vi gick in på såsen..

2009-07-25 @ 10:41:43
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0