Och en trevlig Lördag

Mamma och syrran kom ner och hälsade på oss.
Mamma ska åka på semester så hon va tvungen att träffa William.
Dem har ju massa grönsaker i trädgården och hon har alltid med sig till mig min snälla mamma.


Lyxigt med nyskördade grönsaker



Åh Körsbääär från trädgården



Jag slängde ihop en go fruktpaj med denna saliga blandningen



Svärmor va med oss hela kvällen också, det va trevligt att kunna träffas samtidigt.
Framåt 20.30 åkte dem hem och jag nattade William.
Jag fick satt på P.S I Love YOU, ååh sicken bra film, man verkligen både grät och skrattade.
Nån att Rekommendera stort





Idag fyller lilla Emma 2 år !! Stort Grattis till henne. Vi ska vara på kalas kl 15.
Tiden går fort med dessa små, det menas att om 6 veckor fyller Wiliam 2 år!!

Men som tiden är denna fm så går den inte fort nog, lätt att han blir  gnällig.
Längtar till Kalaset =)


Kommentarer
Postat av: carro

liite större än mina lökar :)

2009-07-12 @ 19:14:37
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: kristina

hehe jag sa det till mamma hon skrattade. Men som sagt gödsel i jord gör mycket också som jag sa.. Dem har fått flera ggr om att skörda.

Men detta va ett test år nästa gång blir det kanon!

2009-07-13 @ 15:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0