Sen sist...

Jag , Martina och Carro avnjöt en go middag på Harry´s och några kaffedrinkar på Värdshuset  i Torsdags.
Vi lämnde barnen för en egen kväll och det va jättetrevligt, Tack tjejer!!



Åkte upp till Ikea med Martina, Agnes och Hugo, i Fredags.
Skulle ha handtag åså men inget fanns kvar, men kom  såklart inte tomhänt ut därifrån.

På kvällen skulle grabbarna på bio så Martina och barnen kom ner till mig och William.
Vi poppa pocorn och hade gotta, satt ute hela kvällen drack lite Rosé vin.

Sen kl 21 fick jag börjat måla huset med den riktiga färgen, Martina höll mig sällskap och ville hjälpa till men hade ingen mer pensel, samt Agnes ville inte sova.

Kl blev efter 23 och nästan svart ute innan sista penseldraget för kvällen blev gjort.



Lördagen åkte vi upp till sjön i ca 2 tim för avsvalkning.
Badkruka som jag é tyckte ändå det va riktigt gott i vattnet, doppa bara benen  =)

Gissa vad jag började göra när jag kommit hem och William vilar middag??

Måla såklart, 2 /3 sidor på garaget.
Chrille och Conny hann snickra färdigt gaveln, sen åkte dem för ett dopp i sjön.

Vi beställde pizza från Väröbacka, ja dem va värt det, så trött på Veddiges slarv.
Medans dem åkte dit hann jag måla 2a omgången av baksidan av huset.

Efter lek och vila blev kl 21 innan William somnat.

Då började vi måla gaveln, att stå på ställning på 2 meter med räcke runt va ingen fara men jag va inte tuff på 4 meter och inget räcke... aaaaa så kom mega humlan och surra i örat.
Och Varje gång Chrille gick där på plankan som kändes som det ska ge vika stelna jag till, usch inget mer för mig.

Avsluta kvällen med en go dusch och lite lite vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0