Stor handel på Gekås

Lämnade William som vanligt kl 9 sen drog jag och Chrille till Gekås.

Allt i förrådet behövdes fylla på.

Hade hoppas på att hitta något fint men icke något till mig själv, orkade inte heller när man såg att vagnen redan var full.

William va glad åt sin skruvdragare och Radiostyrda Jeep.

   




Poolen invigdes ida och den var han i till och från hela kvällen.

Fick ett fint Bäddset med Lightning Macqueen plus samma i badlakan.

Så dem sover han gott ikväll.
Det hann både tvättas och torkas. 

Det är han 3e kväll som han går med på att somna själv!!! Så gott om det  håller i sig när mamma ska försöka för det är Chrille som varit duktig och skött det självmant, efter att han blev så trött  en kväll när det tog1timme och William inte ville sova. =)


Nu har jag grundmålat färdigt heeela huset dock tydligen en gavel också kvar men hur som imon kommer den nya färgen att visa sig.

En macka nu sen går jag och LÄGGER mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0