Sunday

Dagens utmaning har varit att skrapa på fönsterbrädorna.
Först högtryckstvätt sen skrapan, mina stackars händer ingen vila.

Har aldrig varit med om flagning på fingrarna, låter illa men är inte så farligt.
Såg ut som om jag doppat händerna i en kalkat handske.

Vädret har egentligen varit perfekt att måla på, men hur ska jag veta att regnet inte skulle komma till Veddige, hade regnat i stan.
Kände max 10 droppar idag. Plus att vi måste köpa mera färg, 10 liter va överskattat.

Det här med att William sover själv, ja det gäller när Chrille ska lägga honom.
Han vet hur han ska köra med mig, jag försöker vara bestämd, men när han säger - mamma ligga hos miiiig!!
Då är det kört.

Sista dagis veckan from imorgon, samt Chrille jobbar nattskift denna veckan så då blir det ovant igen att helt plötsligt ska han vara hemma till 19 och vara borta till  07, fast William träffar honom mer på detta sätt.

Kl är nu 22 och jag är så rastlös, brukar vara ute och dona, ingen tv funkar pga att antennen är flyttad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0