Trevlig fredag

Eftersom chrille jobbar natt denna veckan har jag haft kvällarna för mig själv och visst ett par dar funkar, men eftersom  tv antennen inte är uppsatt så jag kan ju endast sitta vid datorn för att fördriva tiden, mindre kul...städa och sånt görs ju på dagen.

Så igår hyrde jag Bröllops Duellen som jag skulle mysa med.
Carro & Angelica skulle bestämma något ihop, då bad jag dem komma till mig istället, så det blev extra trevligt med Skagentoast och Blåbärspaj och Kronärtskocka  i  en go dressing som tilltugg  mmm....


Dem ser la goa ut !!




Lite annat smått & gott
Det va dax för att klippa William igen, han sitter  fint i nån minut sen ska han ta över tycker han, så lite miss får man leva mé  =)

Före klippning

    


Efter klippning




Meckar lite med sina saker



Resultat av det


Kommentarer
Postat av: carro

tackar så mycket för sist :)

det var väldans mysigt

Åh god mat :)

Vad fin wille blev efter klippet :)

kram

2009-07-12 @ 08:14:24
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Martina

Gott med skagentoasts!

2009-07-12 @ 20:20:28
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: moster bea

gud va fin han är i kort. Hallå det är dax att komma hälsa på moster och bada lite. puss

2009-07-18 @ 23:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0