En bra dag...

*   Lämnade William till dagis som vanligt i morse.

*    Kikade lite på vad jag kan läsa inför kommande prov.


*   Vi började måla 2a omgången på gaveln och jag tog framsidan av garaget igen.

*   Hämtade William som vanligt och drog upp till Carro direkt efter på lite fika och barnen fick leka. Min son älskar visst att plocka blommor, Snällaaa mera blommor, sa han när vi rensade ogräs i hennes grönsaksland.


*  Jag fick satt upp mina nya sko skåp jag köpte på Ikea, fattar inte varför jag väntat på att få hjälp, det va hur lätt som helst! Bra blev det också  =)


*  Hurra, jag lyckades få honom att somna själv äntligen... Först sa han klia ryggen , ok tänkte jag han é jättetrött efter badet han kommer slockna, men Nej..Då bestämde jag för ett nytt försök, och det tog 2 vändor sen måste han slocknat.


 Dem ser bra busiga ut






En näve "blommor"

 


Tjusigt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0