Titta titta...

På grund av allt regn har vi tagit en paus på måleriet, går inte att sätta upp fönsterfoderen, det är dem som gör är pricken över i:et just när man tagit bort dem gamla.
En liten smyg titt på det som är färdigt kan jag lägga ut =)

En före bild,här va det grundmålat.



Nya Dörren är bara grundmålad och ska få färg, plåten uppe på garaget ska bli svarta



Genast modernare







Hade idag ett betygsamtal med min lärare för B kursen, som tur va kunde jag förklara mina svar bättre än jag skrev på provet, som gick så där!! Sa ju att man vet aldrig trotts att det kändes bra..
Nu vet man hur man ska tänka, att överdriva med svaren =)
Hur som var provet som tur va inte avgörande, utan man ser över alla inlämningsuppgifter också.
Mitt slut betyg blev VG =)

Jag har påbörjat min nya kurs som är Administration A, inte lika roliga uppgifter måste jag säg.
Känner att det blev slarv från första inlämningen som jag redan gjort fast jag har till på Fredag på mig.
Blev G men ändå...Ack ack, fy mig.
Nästa ska bli bra får jag hoppas på.

William sover gott och jag för över flera hundra kort från mobilen till datorn.
Lätt att man samlar på sig när man har stort minneskort i.
Vad ska vi hitta på resten av dagen, har bil idag så jag. =)

Kommentarer
Postat av: carro

shit om du hade överdrivit svaren så hade du ju kanske fått MVG ! men ett VG är ju absolut gott nog.. Bättre än G där man bara behöver göra uppgifterna och inte mer, VG visar ju absolut att man kan och gör lite x-tra... MVG är nog bara för sånna som inte har nåt annat att göra än att plugga.. kram

2009-07-22 @ 14:17:53
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Martina

Oo vad snyggt!

2009-07-22 @ 14:17:57
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: Martina

4sekunder mellan våra kommentarer..

2009-07-22 @ 14:27:47
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0