En dag på Liseberg

På Onsdagen va jag tvungen att åka in till stan och köpa löshår för jag ska göra en baluppsättning på söndag.
Fick bytt 3 ggr så jag hoppas verkligen att jag har köpt matchande färg.
Kristin har varit iväg och jag me så därför kunde jag  inte fått göra ett enkelt köp.
Hon kommer förbi snart så ska vi se.

Sen beslöt sig Chrille ochSyrran att vi skulle till Liseberg med barnen.
William vaknade precis innan för portarna och se Kaninerna och skriker av glädje,Kaniiin!!

Synd William inte passerat 90 cm, för då hade han kunnat åka fler saker, men Farfars bilar fick dem åka 2ggr efter varann, trumman, båten och sagoslottet.
Här är massa kort.



       

      






Knasiga bilder framför spegelhuset


  

       



    
  Söta Chelsea

Kommentarer
Postat av: jildis

mosters sötnos

2009-06-10 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0