jaa sommar é det..

I torsdags började ströget, vilket va perfekt då syrran kom ner och vi kunde va på stan utan att stressa.
Vi mötte upp Martina och barnen och började våran runda.
 William fick 2 par skor av moster tack,tack, dem är kanon.
Present till Carro som firade sin dag i fredags.
Dem fick åka karusell och äta glass.
Våran fika va mindre lyckad då barnen ville rymma hela tiden men men så é det,  =)



)   




Fredagen åkte jag som sagt upp till Carro efter jobbet, lite av VIP firande alla hade hunnit åka hem =)
Go smörgåstårta och tårta fick jag.
Vi spelade lite Wii och sen åkte jag hem efter 22 tiden.



På lördags förmiddagen åkte vi till stranden och gottade oss fram till 2.


   


Ska så klart ha mammas glass också

       



Sen va det 50 års-fest, som firades på Getterön, vi möttes upp vid 5 tiden och tog en välkomsdrink, sen lite tipspromenad, kom på 2a plats...
Vi åt  go mat tror jag =) ( va så tät i näsan) på Parasollen och kvällen avslutdes med kubb vid sen skymning.
Fick massa knottbett och mega humlor som surrade i mitt hååår, aaaa... håret såg la ut som ett bo!!

Min coola grabb!

 

Försökte få ett fint kort, han va sådär me på det...

 


 Sitta i en Ragga bil va mycket populärt



Och till slut söndagen, den dagen spendera vi på stranden till kl 4 och på kvällen målade vi färdigt baksidan av huset.
Har bränt mig på magen  känner jag och ingen bra salva har jag hemma.

Och nu ska jag avsluta dagens bloggande och börja plugga inför kommande prov. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0