Måndag

Fick påbörjat tvätt av huset inför målningen på förmiddagen idag.
Känns i handen efter allt skurande,
Chrille hjälpte till såklart, men jämra och svor allt eftersom.
Det var inte så smidigt som det kanske såg ut när jag stog på stegen.
1 sida kvar, sen kan vi nästan börja måla.
Lite skrap och byte av vissa brädor först.

Åkte till jobbet vid 13 tiden, det gick bra, det känns alltid i benen efter ett arbetspass.
Det va 3 mån sen jag jobbade så man vänjer sig fort vid att inte behöva stå hela dagarna.
Hoppar in vid semesterveckorna bara.
Gör gott nu när man är student och endast  får hälften av "ingenting" denna månaden och hälften nästa.

Trött é jag nu me, så jag säger Nattiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0