Tråkig onsdag

Upp kl 06 för William vaknade då såklart, helt meningslöst att ställa klockan ifall han sover länge.
Lämna på dagis åkte och köpte penslar och började grundmåla lite på framsidan.
Hann inte långt innan det va dags att cykla till jobbet.

Dagen har aldrig känts så lång som idag än på dem senaste 2 veckorna som jag nästan har jobbat.
Fint väder och  nästan tomt  med folk i butiken.
Huvudvärk och Trött!!

Änligen när jag kom hem och busat färdigt med William,, kom min energi tillbaka, så jag beslöt mig för att gå och måla på baksidan där solen inte stekte på.
22.30 beslöt jag mig för att ge upp ta en dusch och snart ska jag gå lägga mig.
Tidigt pass imon, sen ska min syster yster komma och hälsa på, ska bli trevligt.

Tar en tripp till stan förmodligen.

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0