work,work..

Oj snart 1 vecka sedan jag bloggade sist, kanske för det inte har hänt något roligt på denna tiden.

Firade Midsommar hos några vänner hemma i Veddige och lika bra va det för jag skulle jobba hela helgen.
Jag var supertrött  igår och nästan lika idag *Jäääsp*
Ingen full rulle på jobbet så då blir det segt att stå där.

Veckan har bestått att jobb, plugg i mån av ork och tid.

Har nu läst färdigt hela Företagsekonomi boken, så nu gäller sista projektet och instudering inför prov om ca 4 veckor!

Jobbar eftermiddag imon, så om väret tillåter kanske jag hinner tvätta baksidan av huset efter jag lämnat William på dagis.
Vi får se,men  kan va kul att börja måla snart. =0)

Kommentarer
Postat av: Martina

Så att jag inte glömmer fråga imorgon: Får jag låna eran laser-mojäng? Vill du ta med den imorgon då kanske? Ses på jobbe!

2009-06-21 @ 22:58:02
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0