Dagen efter

Igår var en riktigt lyckat kväll, maten blev god och likaså efterrätten.
Vi satt och hade trevligt hela kvällen och in på småtimmarna,  synd om Martina som fick ont i huvudet och nacken pga av vår luftpump,trots vi stängde av ( tack för hjälpen!! ) , men  kl 03.15 gick  våra andra gäster.

Sen behövde  jag ge William välling  som hade vaknat, och som sedan inte bara somna om direkt.
Så ca 4 tim sömn fick vi, men jag mår kanon!!

Man är självklart trött, så jag har vilat ett par timmar redan =)
Så mycket har  jag inte skrattat på länge så man bryr sig inte om dagen efter.

Jag undrar hur Arta mår ida, hmmm?? ; )

Vi har hunnit med ett besök hos farmor, där vi fick go lunch.

Chrille mötte upp Jocke och Andreas på lite fiske, men han va för trött så det varade inte såå länge.

Så ikväll ska jag faktiskt orka plugga in ett kapitel, så jag kan ta del av Vårruset på dagis imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Sebastian

hur hinner du blogga så mycket kära svägerska?:)

Postat av: Anonym

Det tar inte så långt tid,bara man vet vad man ska blogga om =)

2009-05-11 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0