Fredag..

Ännu en regnig och tråkig dag, men dock Fredag.

Har målat lite och så fick jag min man att äntligen slita loss ett par överskåp som tar upp hela köket, Svärfar va här så han fick hjälpa till.

Jag påbörjade ett projekt i köket i mars, jag började med att måla kaklet, sen blev det luckor och stommar,nästan färdigt nu, konstigt att man sackar mot slutet.

En tripp till Ikea får det bli nån dag.

Ikväll ska Christian på pappakväll på dagis, dem ska snickara, måla och greja lite med barnens lekplats.
Jag har bjudit in mig till Martina, men får se om hon skulle vara hemma, annars får jag och William mysa själva.

kakel och luckor före...

kakel efter..


demolering på G

Borta!! Nu ska här bara målas och tapetseras..


Kommentarer
Postat av: Martina

OJ vad bra det blir! Ljust och fint!

Vi ska vara hemma så ni får gärna komma upp, ska ringa dig nu o säj det :) Ses snart Kram

2009-05-08 @ 15:43:36
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: mikaela

det blir ju kanonfint kristina..:)

2009-05-08 @ 16:49:55
Postat av: Linda

Vad fint det blir. Ljust och härligt!

2009-05-09 @ 19:10:01
URL: http://linsluza.blogg.se/
Postat av: carro

oj sicken skillnad :) får komma ner till veckan och kolla in det live.. jobbar söndag och måndag.. har inte hört ngt mer så jag är nog ledig ett par dagar iaf-... kram

2009-05-09 @ 19:53:02
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0