Gott väder!!

Va hos vårdcentralen för att kolla upp min hals som jag har haft ont i flera veckor, det va bara ett virus som man inget kan göra åt, hade hoppats på halsfluss så man kan få antibiotika så är det klart sen, men icke fick räcka med inte ¨så goda sugtabletter...

Tog en  fika uppe hos Carro och satt en stund i gassade sol, det va härligt.

Hämtade William och sedan spendera vi några timmar ute i det underbara vädret.
Chrille fick passa på och sköta utearbetet idag. 

Hörselskydden på..


   
 Följa pappa när han tar kantklipparen.


Äh jag kan börja klippa gräset så länge




Jag duktig mamma!!


Kommentarer
Postat av: mikaela

naw.. han e så oerhört go er lillkille:)man smälter

2009-05-18 @ 22:06:09
Postat av: Kristina

tack tack!!

2009-05-19 @ 09:23:26
URL: http://ckochwilliams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0