Mors dag!!

Kan börja med Grattis alla mammor på Mors dag =)

En riktigt sommardag idag me, Chrille jobba som vanligt så jag och William har varit hos Farmor &Farfar och ätit go morsdagmiddag + efterätt + kvällsmat, vi har verkligen varit där från 11.30-19.30.
Tack för idag.



Han springer i plasttofflor, blöja och T-shirt ,shortsen va ner kladdade med massa lingon =)




     Kör själv, åså klart jag duktig mamma!!



Jag fick ju mina dynor i morsdagpresent så jag är jätteglad för det.
Vi gav presentkort till Svärmor, smidigt när man vet vad hon ville ha.

Imorgon åker vi upp till GBG och hälsar på det va verkligen länge sedan nu.
Syrran tar studenten på tis och min andra syster som bor i Sthlm kommer imom,så
man får passa på och umgås och hjälpa till med förberedelserna.

Så ikväll blir det massa plugg så jag inte sackar efter för mycket.
----;-----;-@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0