Onsdag

Det här med blogg desigenen alltså..

Har tagit bort allt för att åter få ihop något bra, men nu blev det så här och lite smått kvar.

Det tar låång tid, för mig iallafall.

Det finns så mycket fint men jag är inte duktig på att göra avancerade designer.



Willliam skavde bort den lilla plastbiten som sitter under en tangent i morse, som han tidigare dragit loss,så nu får man pricka rätt när man ska göra mellanslag. B,TAB och mellanslag är inte som dem ska.. ny dator kanske??
Får göra som reklamen då pojken får hälla saft själv.. Ojojojoj..  =)





Har inte fått gjort något vettigt än idag!!
William ska hämtas om en stund, så jag får hänga upp tvätten och koka kaffe känner jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0