Tidsfördriv..

Chrille jobbar varannan vecka,men då han jobbar så blir det långa pass, så jag och William hade lite tid att fördriva så vi var inne i stan, jag ville kika på tapeter men fick absolut ingen ro att göra det trots det fina lilla lekrummet dem hade där. så  vi åkte vidare till stan där vi mötte upp Martina och Veronika.
Vi fördrev lite tid sen tog vi en fika.

Han ser bra nöjd ut =)



Snacka om stor kaka, den tog tid att äta upp.




Sen åkte vi till hajen och handla lite mat, aj aj trodde inte mina fötter skulle orka mer stryk, det här med vill man vara fin får man lida pin, JO det kan jag intyga, hade mina nya sadaletter,det första jag gjorde när jag kom in till stan va att köpa gele inlägg, men det hjälpte knappt.

Nu har vi ätit och Chrille som arbetat hårt ska försöka vila samtidigt som han lägger William, men jag hoppas jag får sällskap när Euro Vision startar, har inte följt inför finalen men vi får tro Sverige kommer bättre än tidigare, såklart bör vinna!!

Ha en trevligt lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0