Tisdag..

Fick idag svar från en reparationsverkstad gällande mitt defekta tangentbord.
Dem får byta hela om det ska göras något, går inte att tag bara dem som é av.
Inte så farligt ändå ca 1400 för arbete + delar som inte var dyrt, -sa han!!

Men att behöva skicka iväg datan när man behöver den, kan bli svårt när jag pluggar.

Köp en  ny tänker ni säkert, men våran är bra, den funkar alldeles utmärkt annars. ( vi får se)


Om jag skulle köpa ny vill jag ha den häääär,SNYGG!!



Denna till såklart!


Snart kommer Martina,ska följa henne till tandläkarn,passa Hugo medans, sen åker vi och storhandlar lite mat.
Jag ska ha 2 dagis barn som jag ska passa imorgon, dagis har planeringsdag så Hugo & Maja  skulle hamna på varsitt ställe om dem ska på något annat dagis.
William leker bra med Hugo,dem är jämngamla ,kan va kul!
Hoppas på vädret så vi kan vara ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0