Underbar dag

Jag fick med mig Mikaela och Joline som sällskap på en promenad till Karlsson´s och Affären. (Tack för sällskapet idag)
Vi tog en kaffe i stekande solen och barnen en lättare lunch innan deras vila.

William somna gott när vi nästan va hemma, så jag fick lugnt hänga upp tvätt och koka mer kaffe till Mikaela och Tomas som kom förbi och fika på altanen.

Svärfar och Sebastian kom också förbi, dem skulle hjälpa mig med att klippa häcken på baksidan, (jättetacksam).
Jag började också gå loss på lite buskach i trädgården, så det känns himla gott att fått gjort lite vettiga saker idag mé.
Solen har gett en go bränna på köpet, inte fel att slippa pressa som man gjorde förr.

Tack carro för stoppet  här efter jobbet, med mina solskydd, prisskillnad att köpa dem på Gekås än i affärer alltså.

Kvällen ska avslutas med ett glas rött!! =)

Ha en bra lördagskväll, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0