Torsdag..

Fick åkt in med Carro till stan och analyserat en träbit för att veta vilken slags färg dem hade målat vårt hus med innan, för nu är färgen beställd och sen inom kort hoppas jag att det blir även målat.

Vi ska hjälpa mina svärföräldrar att måla deras först och sen får dem hjälpa oss.

Vi åt lunch och sen andra ärenden. Hämtade barnen och sen fick jag klippt Carro´s hår, vi gjorde en chansning med barnen att dem skulle tillåta och det gick jättebra,dem kom och titta ibland.
Tack för lunchen och samåkningen!

Fick köpt dynor äntligen till ute möblerna,så här blev det!



Börjat med att ta av sig tröjan jämt, inte  så bra här dock.



Och idag är det kanon väder för att vara ute,så jag ska hänga upp tvätt och fortsätta rensa bland den nyplanterade häcken.

Kommentarer
Postat av: Martina

Dynorna blev ju kanon! Tack för skönhetssalongen idag ;)Kram

2009-05-29 @ 13:52:33
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: Kristina

Det va så lite så det va roligt =) slingor och ansiksmask + vin kanske nästa gång Kram

2009-05-29 @ 15:57:29
Postat av: moster bea

oohh han har blivit såå stor.Snart får jag pussa på honom.

2009-05-30 @ 00:36:50
Postat av: mikaela

ja dynorna var allt goa o sitta på:)

2009-05-30 @ 16:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0