Inför 1a Advent!

Jag har nu haft William hemma för 2a dagen idag, han har varit lite febrig mest och hostar som han gjort över 2 veckor snart.

Man känner att man inte får gjort så mycket när man har han hemma, men det ska gå bra ändå.

Har 1 projekt och det ska in senast Fredag nästa vecka så det är lugnt.

Fick börjat städa inför pynt som ska fram igår, putsat fönster och dammat för fullt.






Har mina svarta stjänor iår me, känner dock att de ger inte alls mycket ljus!!

Dessa kostade ändå en del, får se om jag får bytt någon eller lägger

till vid den stora stjärnan istället som jag har vid de stora fönsterna.


Men så mysigt det blir med adventsljusstake ljuset.
Hade bara 2 fungerade kvar iår ,det kanske jag skulle köpa fler av!!

Gekås kanske... Neee får bli närmare för den saken!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0