Denna Fars dag!

William somnade som en stock igår strax före 19 och jag var faktiskt lite osäker på om han skulle sova hela natten men det gjorde han nästan iallfall 04.30 vaknar han och säger - mamma jag är hungrig i magen, då gick vi upp såklart  =)  och åt en banan och gick och la oss igen...

Angelica kom förbi och höll mig sällskap på kvällen, vilket var trevligt, lite vin och massa tjöt =)


Idag är det Fars dag, vi åkte upp till Kungsbacka för att kika på en arbetsbil till Chrille men det var inget att ha, så vi stannade bara på kungsmässan och returnerade en sak och åt på Macdonalds, sen blev det fika hos hans föräldrar, mmm MarrängSwiss blev det.

William somnade rätt lätt idag me och jag hoppas det håller i sig. =)
Här är lite kort från dagarna som passerat.



mmm tomat



mums




Halloween "fina"




ute på långpromenad, hade roligt med alla löv




hjälper mamma baka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0