Min Torsdag!

Idag va det sista dagen för APU:N!! Alla tyckte mycket om morotskakan  =)
Alla va gulliga och kom sa några ord.

Vi fikade ihop ett gäng framåt fika rasten och då passade min chef på att avtacka mig med blommor och såfick jag presentkort på kungsmässan, Kanon bra och väldigt uppskattat!!

Känns för generöst för att bara ha varit där på praktik, men dem va väldigt tacksamma och nöjda och det va det minsta de kunde göra tyckte dem  =)

Jag kommer även JOBBA riktigt iallafall 1 dag som är bokad, när de åker iväg då ska jag sköta receptionen m.m själv, sen får vi se hur det blir framöver, inget är omöjligt så det känns underbart.

Fin höst bukett!








Det här med att komma igång med plugget igen och  allt som ska in imorgon har gått sådär, William har slutat vela somna i tid och jag kan inte få något att fastna i  huvudet  suck...

Bara att ta nya tag..


Nattiii sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0