Miss på fredags fräckisen igen!!

Det var en man som hette Bo som varje dag cyklade över en bro, varje gång han cyklade över bron ropade han "hej jag heter Bo, jag cyklar över en bro!"

En dag mötte han en kvinna på bron.
Dom blev kära och bestämde sej för att träffas och ha sex under bron lite senare när ingen kunde se dom.

 När dom träffades underbron sa kvinnan "jag har mens så du får köra in den där bak." Och det gjorde han.

När han stod där och juckade ropade han " Hej jag heter Bo, jag har sex under en bro!"
Då ropade kvinnan "Hej jag heter Kjell, jag är utklädd i kväll!"


Kommentarer
Postat av: Martina

Du får kalla det lördagsfräckis istället då :)

2009-10-17 @ 21:14:09
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0