soppa!!

Blev så sugen på soppa eftersom Carro pratade om det igår, så jag promenerade efter jobbet till affären och handlade massa gott..
Hyrde även Confession of a Shopaholic och ska titta på den så fort William somnat.
Hade förberett en sista kväll för mig själv med film och gotta så dyker Chrille upp i dörren, sicken överraskning, men jag var misstänktsam när jag pratade med honom tidigare.  =)


Massa goa grönsaker



Så här blev det



Ser aningens konstigt på maten





Åh så här såg mina bägge armar ut
efter min blus som skavde pga resåren






Kommentarer
Postat av: Martina

Gott med soppa! Det har jag med varit sugen på hela veckan. Och du, släng den blusen! ;)

2009-09-09 @ 21:38:59
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0