Min lilla Mohawk =)

Jag tror som man säger om skomakarns barn, kan man säga om en frisörs barn.

William blir alltid så himla långhårig innan jag klipper det, fattar inte varför, han är så fin i kort ju.

Igår experimentera vi, han ville klippa sig som jag klippte Chrille precis innan och då gjorde vi det.


Här  är han med sin "hjälm" på.




Nya fina William =)













Nu är han fin till Charlie´s 1-års kalas vi ska gå på lite senare idag.
Först blir det lunch hos Farmor & Farfar =)


Ha en toppen dag!


// Kristina


Kommentarer
Postat av: caroline

sicken cooling !

2010-04-17 @ 22:17:39
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow.... nu är du den coolaste killen i veddige!!!!

2010-04-18 @ 11:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0