Ny kort vecka..

Förra veckan blev jag så dunder förkyld så det var bara att gå hem från jobbet.
Vilade och vilade mesta dels.

På Fredagen åkte vi till Stättared där det va tipspromenad och titta på djuren som gällde, men jag hade inga varma stövlar och det va sååå kallt,jag trodde inte jag hade några tår kvar när vi åkte hem!!

Åkte upp till GBG på Fredags kvällen för mamma hade fått besök av min morbror men sin familj från Västerås och därmed anledningen till att vi inte åkte till Sthlm.

Mamma fyllde år me så det fikade vi till =)

Påskfirandet var med andra ord väldigt lugnt.




Man startar denna arbetsvecka på en Tisdag vilket inte gör så mycket.

Idag har Duschväggen kommit på plats och imorgon kommer elektriken och ska göra sitt och på Torsdag ska rörmakarn göra sitt vilket är det SISTA!!! wiii

Får tro att idag var den sista duschen jag tog hos mina svärföräldrar.

Möblerna kommer redan på Torsdag / Fredag så de kommer förhoppningsvis på plats också.


Kort kommer snaaaart =)


Ikväll blir det Desperate Housewives!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0