Update...




Ser man skillnaden eller??















Icke målat




Nu är framsidan färdig målat och jag började på baksidan idag.
Det tar tid och det känns rätt bra i händerna efteråt.

Stort minus är att jag känner i fogarna efter mina projekt, skillnaden är mer eller mindre.


Men sakta sakta så , jag kan ju inte låta bli heller!! 




Min pajas fick fram sin pepparkaks hatt och gick runt med den.



 

Har jobbat 3 veckor nu och det känns bra nu när flödet i arbetet har kommit igång igen.

William började dagis i Onsdags, det var inte alls många barn så de
fick också en mjukstart med en kortvecka.

Framöver är det lite klädpartyn ibokade, en hotellövernattning inkl SPA Behandling  på Kurorten,
Köns ultraljud och Williams 3 års dag!!

=))

Nattiii...


Kommentarer
Postat av: caroline

snajsigt värre :)

2010-08-16 @ 22:01:27
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0