3e Advent

Denna Söndag har William varit på Pyjamasparty hos Fröken Linda =)

Skickade dit honom iklädd i sin nya Spiderman pyjamas.

Då passade vi på att köra vidare in till stan och shoppa de sista Julklapparna.

Det är mycket Spiderman , Batman, Hulken tid nu för honom,

Därför köpte jag honom denna dräkten som han ska få i julklapp =)






Dessa goa inneuggs till mig.
(Snacka om färger, =) Happy Feet)







Och sist men inte minst, har vi ÄNTLIGEN gått och köpt oss en Ultrakompakt hybrid systemkamera!!
Sony Alpha NEX-3 Hybridkamera (svart)
Vår kära kamera har gjort sitt, men nu efter 7 år är den antik och ger inga bra kort, därför har bilder som på Lexies rum inte dykt upp ännu.
Ska ge mig på den efter den laddads färdigt.



Min lilla docka är nybadad och fått på sig en hjälm mössa.






Funderar på att slå in lite mer Julklappar nu.





♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0