Lucia...

På Lucia firade vi Yllebröllop, 7 år som gifta redan!

Vi köpte oss kameran tyckte jag som en gemensam present men jag fick detta halsband också.

Jag kommer dock byta det, för det är ett sådant halsband som ligger slickat på huden och  känns nästan för kort,

så stryp känslan finns. Jättefint annars, men jag kom på nått annat jag ska byta det till och han tyckte det var en

bra idé, Puh slippa dåligt samvete, men han är medveten om att han har svårt att köpa rätt saker till mig  och det

är inte för jag ens kräver något, men man vill känna att det är användbart isåfall.












Sen har vi min käre son, som iår igen inte ville sjunga på Lucia tåget utan valde att gömma sig under den stora pepparkaks hatten. =)

Tomte dräkt nästa år. =)





Lilla Lexie fick ha en jul klänning på sig.










Imorgon är det BVC efter jag lämnat på dagis!

Alltid kul med nya siffror.


Nu börjar hon vakna inför en måltid, perfekt för jag är såååå trött och
kände att det inte var någon ide att gå lägga sig innan.


Natti ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0