Lugn dag

William blev hämtad vid 9.30 tiden av Farmor. Han ska sova över så de kan hitta på något mer roligt än att gå hemma med mig som inte gått ut mer än  i onödan =/

Han har varit hemma pga förkylning, brist på vikarie, samtidigt som han säger Nej som till allt annat men om att gå till dagis också, fast han behöver den stimulansen.

Nästa vecka hoppas jag på att vi kommer in i att ge sig iväg, nu bara förskjuts dagarna till max.
Åt frukost 11.30 idag liksom!! Inte så bra men när man ska "passa" på att göra något och sen ska hon äta helt plötsligt så har tiden sprungit iväg.

Hade hembesök från BVC, vägde Lexie och fick massa information.

Hon har gått upp till 2820 g nu. =)

Carro och barnen kom förbi me, trevligt med lite sällskap.

Kvällen har gått åt att leta fram kort till nästa års kalender, men kom på att jag behöver nytt December kort!! åååh..


Jag säger Go natt istället






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0