Barnfri!

William och sin Farmor hade bokat själva att han ska sova där inatt.
Så hon tog  med sig honom efter hon slutat jobba idag.

Vad gör jag då efter jobbet när jag inte behöver skynda mig för att hämta.

Jo jag lämnade papper till banken sen plockade jag upp Svågern på tåget.

Sen vid 18.30 spenderade jag resten av kvällen ihop med Martina och massa andra tjejer på tjejkväll som de brukar ha i Viskadalens Kyrka!!


Där bjöd  de på go mat och fika, samt en föreläsning av Village grundaren.
Det va trevligt och mysigt lokal faktiskt.

Men vi får se om det blir fler ggr.

Kl gick fort och nu känner jag bara för att sjunka in i den nya boken jag börjat läsa för att sedan somna gott.
En ny arbetsdag väntar tidigt imon.


Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0