This Weekend..

Har precis lämnat William på dagis och ska nu röja undan lite hemma.

Packa kläder och tillbehör för några dagar i GBG.

Ska till Vårdcentralen innan William ska hämtas, sen åker vi med en gång.

Vet inte när ovädret ska komma in som de säger men lika bra att åka så tidigt som möjligt.

En rolig sak!! Jag kommer from nästa vecka hoppa in på Order avd på jobbet för de har så mycket med Danmarks ordrar att göra.

Det ska vi intressant för jag har aldrig gjort det innan, men uppskattat att de tänker på mig och undrar om jag vill hjälpa till!! Så Klart =)

Så några fulla veckor både för mig och för William på dagis men det har han varit med om innan så det ska nog gå bra.


Ha en bra helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0