Playdate....

Igår va Tina här med sina 2 barn.

Vi bokade in en fika dag samt att barnen kunde få leka lite.

På Förmiddagen var vi inne i stan och köpte ett nytt badkar,

så nu står det i garaget och väntar på att bli inkaklat =)

Om några veckor sätter de ev igång och jag bara letar och letar efter föremål som ska in dit.

Det ska bli så himla gott när det är klart!!!



Idag ska jag på Me & I party hos en granne, därefter kommer en tjej som ska ha mitt matsalsbord! =)

Behöver ett längre bord känner jag så jag kan tag bort det lilla köksbordet.

Vi ska vara hundvakt mé fram till på Fredag,
då svärföräldrarna har åkt till Trysil.

Så ut i kylan några ggr per dag
och få ihop det med arbetstiderna de dagar man jobbar 
det kommer inte va kul att behöva gå upp tidigare pga av det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0