Snöööö!!



Igår fick jag leda cykeln från jobbet imed all snö som kom på bara några timmar.

Hade bara tunna vantar och höll på frysa ihjäl mina fingrar!

Fick skotta massa snö när jag kom fram för Chrille och William var fortfarande ute

jag vinkade på dem från jobbet, de skulle till Karlssons.

William åkte pulka hela tiden men på  hem vägen blåste på honom så han ville bli buren.

Och den stackaren hade me bara tunna vantar och Chrille berätta att han sa
- Pappa det är någon som biter mig på fingrarna!

Haha det lät så roligt för det är ju den känslan..





Han ville upp på "kullen" men det var så mjuk
     




Sen blev det lite hopp från gung ställningen.









Mysigt men brr så kallt det är nu..
Underställ och skiddress som gäller när man går ut!




Kommentarer
Postat av: moster bea

gumman jag har skrattat så mycket för jag kan höra honom säga det.

2010-01-17 @ 00:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0