Torsdag...

Idag va jag nere med dagis barnen i Ishallen, ser så roligt ut när William går omkring på Skridskorna, ute på isen  går han när han har en kona framför sig, annars sitter han mest och leker.










Äntligen har han fått sin 1:a dos av vaccinet, jag har dragit ut på det rätt länge men jag känner det är lika bra!!

Han var entusiatisk över att få träffa doktorn och lämna över lappen, men han visste nästan direkt när vi kom in vad som vänta skall så han ville först inte sitta i mitt knä så jag täckte över hans jacka över våra huvuden och hade det "mysigt" =)

Aj sa han snabbt sen var det som  om inget hände...







Vi har inget internet hemma förrens efter denna månaden är slut, då är vi berättigade nya 20 GB att surfa på!!

Har aldrig varit med om det innan, helt sjuk att de kan göra som de vill när det känner för det så.. vi har 3 mobilt bredband..

Man känner sig så handfallen på något sätt, så nu har jag passat på att lägga in räkningar och blogga och facebookat lite hos mina svärföräldrar.




Dags att dra sig hemåt...






Kommentarer
Postat av: Dutchguy

Tough guy William hahaha

2010-01-31 @ 14:09:25
Postat av: Anonym

passar bra som den nya hockykungen!!!!! från moster

2010-01-31 @ 14:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0